Saturday, September 28, 2013

New Morning by Apple Light - English Lyrics

New Morning

Song by Apple Light, Words by Kosuke Toduka


A gentle morning
A gentle morning
Is what I'm always wishing for

A cold night
Cold loneliness
I'm going to erase all my meaning

"I love you"
I long for those words
Just a little

I want to disappear
I want the loneliness to disappear
Can I wrap myself around you?
For your body heat

Crying
This feeling
I had never known it until now
When you are in my world
It's like a beautiful flower

A gentle morning
A gentle morning
My name is being called


Original:

優し朝を
優し朝を
僕はずっと望んでいるよ

冷たい夜の
冷たい孤独
僕の意味消していくよ

愛している
そんな言葉憧れていた
少しだけ

消えたい僕の
消えたい孤独を
包んでくれる?
君の体温

泣いている
こんな気持ち
知らなかった今まで
僕の世界に君がいること
綺麗な花みたいに

優し朝が
優し朝が
僕の名前呼んでいる

No comments:

Post a Comment